Let´s go!

Måndag! Vad passar bättre än att starta ett nytt liv ;) moahahaaa!

Hur många måndagar har man inte tänkt så? Jag ska i alla fall gå en promenad strax. Måste börja röra på fläsket om jag ska kunna bada (bekvämt) med mina barn nästa år! Har 8 månader på mig, då är det Maj månad. Fasen vad nice om man inte hade massa degringar som låg utanför byxkanten då.

Men att det ska vara SÅ svårt! Har aldrig nåt dit jag vill hittills i mitt vuxna liv. Så vad är det som säger att jag gör det nu?! Jag vet inte.. Men vi kan ju börja med en promenad i alla fall. Och se vart det slutar.

Tänker inte börja mixtra så mycket med maten medans jag ammar. Men det skadar ju inte att dra ner på go´saker!

Och inom en månad ska jag ha kommit igång med plankan morgon och kväll, yey!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja man är duktig på att påbörja saker, men aldrig avsluta dom. Jag är preciiiis likadan ;) Man har goda avsikter när man sätter upp sina mål iaf, men sen tappar man fokus :P



När blir det nåt kort på EGO då? Eller skippar du det?

2010-08-23 @ 09:56:31
URL: http://liensa.blogg.se/
Postat av: Linda

Det är bara att säga att du jobbar här så vet dom vad som gäller prismässigt!

2010-08-23 @ 12:38:29
URL: http://liensa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0